Віримо в ЗСУ, віримо в перемогу. Все буде Україна!
Набір чарівної лінійки складається з:
Склавши всі розділи, отримаємо лінійку з нумерацією від 1 до 100, візуально розділену на десятки за допомогою двох контрастних кольорів. Кожне ділення лінійки дорівнює 1 сантиметру, тому таку лінійку можна використовувати для вимірювання об’єктів. Цифри у верхній частині лінійки є результатом математичної операції. Нижня частина лінійки розділена на десятки, для вивчення рахунків десятками і вивчення складу числа.
За допомогою кольорових паличок виконують операції додавання або віднімання. Для ілюстрації використовують палички різних кольорів. Наприклад, паличка червоного кольору з десятьма поділами та паличками жовтого кольору з десятьма поділками, викладені на лінійку, утворює лінію, яка відповідає відмітці 20 на верхній частині лінійки.
Крім того, за допомогою кольорових паличок можна вивчити поняття нерівності в математиці: число більше або менше і на скільки.
Як навчити дитину бути в межах 10
1. беремо одну лінійку з нумерацією 1-10 і два набір паличок, наприклад, червоного і жовтого кольорів.
2) Викладіть на лінійці одну паличку з одним поділом червоного кольору і те ж саме — жовтого кольору. Зверху лінійки буде видно, що довжина лінії 2, а складається вона з однієї червоної і жовтої палички однакового розміру. Таким образом 1+1=2.
3) Візьміть червону паличку з одним поділом, а жовту — з дев’ятьма. Викладіть їх на лінійку. Отримаємо результат 10. Було б зрозуміло, що 10 складається з 1 і 9.
4) Демонструйте приклади поєднання палички двох кольорів різної довжини.
Як навчити дитину до 100
1. Розкладіть всі лінійки комплекту в ряд, щоб дотримувалася нумерація у верхній частині лінійки від 1 до 100.
2) Використовуйте палички різної довжини і кольору для демонстрації поєднання. Наприклад, 9 паличок білого кольору викладіть до позначки 50 і додайте 9 паличок блакитного кольору завдовжки 50 поділень. Ви і дитина побачите, що ця лінія закінчується на відмітці 100 на верхній частині лінійки. Таким образом 50+50=100.
3. Інші приклади по аналогії.
Замість паличок з набору, можна використовувати палички Кюізенера. Для цього підійде Набір для навчання Gigo Счорні палички Кюізенера (1028-250).
Вивчення математики за допомогою набору заціпенілої лінійки легко і зрозуміло.
Зацікавлена лінійка — це збірник кольорових планок, завдяки якому дитина може навчитися лімітів, а також складати і віднімання в межах 100. Набір також сприяє розвитку дрібної моторики, концентрації уваги, розпізнавання квітів, просторового мислення.
Набір чарівної лінійки складається з:
- 10 секцій лінійки однакової довжини, по 10 поділів кожна;
- 50 паличок (по 10 штук п’яти кольорів — білий, жовтий, синій, зелений та червоний) десяти розмірів від 1 до 10.
Склавши всі розділи, отримаємо лінійку з нумерацією від 1 до 100, візуально розділену на десятки за допомогою двох контрастних кольорів. Кожне ділення лінійки дорівнює 1 сантиметру, тому таку лінійку можна використовувати для вимірювання об’єктів. Цифри у верхній частині лінійки є результатом математичної операції. Нижня частина лінійки розділена на десятки, для вивчення рахунків десятками і вивчення складу числа.
За допомогою кольорових паличок виконують операції додавання або віднімання. Для ілюстрації використовують палички різних кольорів. Наприклад, паличка червоного кольору з десятьма поділами та паличками жовтого кольору з десятьма поділками, викладені на лінійку, утворює лінію, яка відповідає відмітці 20 на верхній частині лінійки.
Крім того, за допомогою кольорових паличок можна вивчити поняття нерівності в математиці: число більше або менше і на скільки.
Як навчити дитину бути в межах 10
1. беремо одну лінійку з нумерацією 1-10 і два набір паличок, наприклад, червоного і жовтого кольорів.
2) Викладіть на лінійці одну паличку з одним поділом червоного кольору і те ж саме — жовтого кольору. Зверху лінійки буде видно, що довжина лінії 2, а складається вона з однієї червоної і жовтої палички однакового розміру. Таким образом 1+1=2.
3) Візьміть червону паличку з одним поділом, а жовту — з дев’ятьма. Викладіть їх на лінійку. Отримаємо результат 10. Було б зрозуміло, що 10 складається з 1 і 9.
4) Демонструйте приклади поєднання палички двох кольорів різної довжини.
Як навчити дитину до 100
1. Розкладіть всі лінійки комплекту в ряд, щоб дотримувалася нумерація у верхній частині лінійки від 1 до 100.
2) Використовуйте палички різної довжини і кольору для демонстрації поєднання. Наприклад, 9 паличок білого кольору викладіть до позначки 50 і додайте 9 паличок блакитного кольору завдовжки 50 поділень. Ви і дитина побачите, що ця лінія закінчується на відмітці 100 на верхній частині лінійки. Таким образом 50+50=100.
3. Інші приклади по аналогії.
Замість паличок з набору, можна використовувати палички Кюізенера. Для цього підійде Набір для навчання Gigo Счорні палички Кюізенера (1028-250).
Вивчення математики за допомогою набору заціпенілої лінійки легко і зрозуміло.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Gigo |
Країна виробник | Тайвань |
Матеріал | Пластик |
Упаковка | Поліетиленовий пакет |
Користувацькі характеристики | |
Артикул | 1006 |
Бренди | Gigo |
Вага | 0.2 г |
уважність | 1 |
Можливість спробувати, не розкриваючи паковання | Немає |
Вік | 3+ |
Вік дітей до, років | 5 |
Вікова група | Від 3 років |
Висота | 4 |
Гарантійний термін, міс. | 6 |
Довжина | 8 |
Інструкція друкована | Не передбачена |
Код УКТВЕД | 9503007000 |
Кількість в інд. пакованні, шт. | 1 |
Кількість у майстер-пакованні, шт. | 96 |
Кількість предметів у наборі | 60 |
Логічне мислення | 1 |
Математичні навички | 1 |
Матеріал паковання | Пластик |
Дрібна моторика | 1 |
Методики навчання | Монтессорі, Нікіті |
Наявність ручки на коробці | Немає |
Пам'ять | 1 |
Підкатегорія | Набори для навчання |
Підлога | Для дівчаток, для хлопчиків |
Серія | Набори для навчання |
Відповідає концепції НУШ | Да |
Відповідає вимогам МОН України | Да |
Стан | Нове |
Країна реєстрації ТМ | Тайвань |
Тематика | Математика |
Тип | Товар |
Колір | Різнобарвний |
Ширина | 15 |
Штрихкод | 4716503310060 |
Інформація для замовлення
- Ціна: Ціну уточнюйте